Medlemsfordele

Bliv medlem af Flamenco Foreningen El Duende

Som medlem af Flamenco Foreningen El Duende bliver du en del af et aktivt og levende fællesskab med omdrejningspunkt i den dejlige spanske flamencokultur og støtter dermed i høj grad udøvelse af flamenco i Danmark samt vores arbejde for at kunne præsentere koncerter og andre flamencorelaterede events.

Medlemsaktiviteterne omfatter også debat- og filmaftener samt almindeligt socialt samvær som f.eks. klubaftener (peña-aftener) og fester.

Medlemsfordele

Du bliver del af et aktivt og levende fællesskab, og støtter udøvelse af flamenco i Danmark samt vores arbejde for at kunne præsentere koncerter og andre flamencorelaterede events.

Du får gode medlemsrabatter til koncerter og events med betaling.

Du kan leje vores fine lokaler til øvning og undervisning, og også til afholdelse af sammenkomster o. lign. efter nærmere aftale.

Du får adgang til særlige arrangementer og koncerter, som kun er for medlemmer.

Du har ret til at modtage vores nyhedsbrev som bl.a. fortæller om vores mange events, kommende koncerter, medlemsarrangementer osv. (HUSK at sætte flueben ved "Ja tak, jeg vil gerne modtage nyhedsbrev" ved indmeldelse).

Du får stemmeret til den årlige generalforsamling og kan stille op til valg som bestyrelsesmedlem eller -suppleant.

Handelsbetingelser for medlemskab af Flamenco Foreningen El Duende

Kontingentet er 150 kr. pr. år.

Gyldighed

Medlemskab gælder for et år ad gangen og fornys automatisk indtil det opsiges.

Medlemskabet er personligt og kan ikke overdrages eller deles med andre.

Opsigelse af medlemskab

Opsigelse af medlemskab kan ske når som helst ved henvendelse til bestyrelse@elduende.dk. Evt. allerede betalt kontingent refunderes ikke.

Om betaling

Første betaling trækkes i forbindelse med indgåelsen af aftalen – herefter trækkes kontingentet automatisk hvert år.

Betalingstyper

Betaling af kontingentet kan kun ske med betalingskort. Der kan bruges bl.a. MasterCard, Visa og Dankort.

Fortrydelsesret / Refundering

Bestilling af medlemskab kan fortrydes indtil 14 efter købet ved henvendelse til bestyrelse@elduende.dk

Ændring af kontaktinformationer og betalingskort

Det er altid medlemmets ansvar, at korrekte kontaktinformationer samt gyldigt betalingskort er angivet i systemet.

Man kan selv opdatere kontaktinformationer og betalingskort ved at logge ind på www.elduende.dk/forening-og-medlemskab/min-side/.

Bemærk – en opsigelse af betalingskortet er ikke en opsigelse af medlemskabet.

OBS vedr. betaling

I betalingsprocessen og i NemID / MitID vil beløbet (150 kr.). IKKE fremgå - der står blot 0 kr.

Det skyldes rent teknisk, at transaktionen består af to dele, hvor den første er en tilknytning af betalingskortet til abonnementet (medlemskabet), men uden beløb - hvilket er den transaktion man faktisk ser og godkender i processen. Og den anden er et træk på 150 kr. for medlemskabet det første år som sker umiddelbart efter.

På kontoudskrifter fra din bank vil transaktionen fremgå som en betaling på 150 kr. til aftenskolerne.dk.

Spørgsmål om medlemskab og betaling

Hvis du har spørgsmål om medlemskab og betaling, kan du skrive til bestyrelse@elduende.dk